sunnuntai 7. heinäkuuta 2013

Tuottaja: Willou


"Sä oot se takapiru, joka sanoo ei." 
"Suvi on kova bisnessnainen, mutta se ei oo mulkku."


Hei vain kaikille! 

Olen Suvi "Willou" Liukkonen ja toimin Cosplay Bootcampin tuottajana. Conskenessä minut tunnetaan paremmin BakaCon -tapahtumien järjestäjänä ja uuden cosplaytapahtuman Cosvisionin tuottajana. Opiskelen kulttuurituottajaksi Humanistisessa ammattikorkeakoulussa, ja tällaista työni tulevaisuudessa tulee olemaan: erilaisten tapahtumien tuottamista.

Suvi
Aina ilmeellä. (c) H.-M. Vuorimies
Tuottamisen maailmaan tipahdin jo varsin nuorena. Opiskelin teatteri-ilmaisua nuoruuteni alkutaipaleella ja sitä kautta löysin tieni teatterin lavalta toimimaan kulisseihin. Vasta vuonna 2008 tapahtumien järjestäminen nielaisi minut mukaansa ensimmäisen BakaConin myötä, jossa toimin turvallisuusvastaavana. Siitä lähtien olen ollut mukana järjestämässä erilaisia tapahtumia seminaareista festivaaleihin ja toiminut useissa tapahtumissa järjestyksenvalvojana - myös conskenen ulkopuolella. Olen myös opettanut tapahtumien järjestämistä.

Mitä minä sitten teen? Vastaan leirin käytännönjärjestelyistä: tilojen varaamisesta ja niiden varustelusta, ruokatilauksista, ilmottautumisista, raha-asioista etc. Eli jos jokin tökkii järjestelyissä, niin olen juuri se henkilö, jolle voit tulla antamaan palautetta!

Nähdäänhän Bootcampilla?

// Suvi, tuottaja

Motto: "Kun hatuttaa, niin oppii."

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti