perjantai 5. heinäkuuta 2013

Opettajaesittely Arttu Seppi

"Sangen mukava kaveri, ihan kiva tyyppi, cosplay mestari, jonottamisen jyväskylän mestari, ghetto olympialaisten mestari, pormestari, mestareiden mestari ja vaatimattomuus kurssini priimus.



Eli siis minä oon Arttu, tuttavallisemmin Artsa, mutta teille Herra Seppi. Olen normi elämässä olen normiduunari, eli ei mitään ihmeellisiä meriittejä. Olen tosin aina ollut näppärä käsistäni ja askarrellut paljon: pienoismalleista Ikean kirjahyllyihin. Mutta työstäni sen verran, jotta olen erikoispainomateriaalia valmistavassa yrityksessä päätoimisesti koneenjatkeena tuotantolinjassa, mutta olen maailman paras siinä mitä teen, koska näitä koneita on maailmassa vain yksi, ja minä olen ainoa joka sitä osaa käyttää. ETEENPÄIN!

Travis Touchdown


Cosplay-urani on lyhyt ja ytimekäs. Kaikki alkoi eräänä kauniina kesäpäivänä syyskuussa, kun tuuli havisi syreeneissä ja lapset juoksivat pihalla, LÄÄKKEET. Siis Irtsa kysyi minulta että ``cossataanko yhessä ku ois yks kisa missä pitäs olla pari?`` Vastasin ``toki, mikäs siinä ois palkintona?`` WCS 2009 oli siis kyseessä. Mäntiin ja voitettiin karsinnat.  Japanin päässä tosiaan ei pärjätty mutta kivaa oli. Siitä lähtien olen hengaillut näissä cossiporukoissa taustavoimana, milloin mammana, milloin tuomarina. Ajan saatossa on tullut oma mieltymys proppeihin (koska olen mies enkä osaa ommella) ja erityisesti halpoihin materiaaleihin, mielellään ilmaisiin.
Wolverine - ainoa "puku" jolla olen voittanut yksilö kilpailun (Tracon VI nettipukukisa)

Bootcampilla siis tulen pitämään pajaa aiheesta Scavenger-cosplay (hieno termi, ihan itse keksin ;P tsihih), elikkäs siis tehdään roskasta,roinasta, halvoista perusmatskuista ja kuumaliimasta hienoja proppeja. Joten pyydänkin kaikkia osallistujia tuomaan roinaa mukanaan, niin katotaan mitä saadaan aikaiseksi!
Loppuun vielä bonarina julkistan VIRALLISEN COSPLAY BOOTCAMPIN SCAVENGER-COSPLAYKILPAILUN!!! *pewpewpew* laaserit vilkkuu ja värivalot räiskyy.

Jep se olen minä Adamina...
Kisan säännöt:
Lähetä ideoita propeista, jota haluaisit oppia tekemään Bootcampin aikana. Paras idea palkitaan kyseisellä propilla. Kriteerinä on mitä enemmän minä keksin proppiin kierrätyskamaa materiaaleiksi ja onko proppi tehtävissä viikonlopun aikana. Voittaja saa tämän taideteoksen omakseen Bootcampin jälkeen.

Ideat voi lähettää osoitteeseen arttu.seppi@gmail.com
Siviili minä on vain tälläinen entinen koulukiusattu ADHD-potilas.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti